Pages

Live Uncertainty Life

WELC0ME TO MY BLOG .. HAVE FUN !

Joon Oppa ♥

Joon Oppa ♥

♛ Bias ♛

♛ Bias ♛

Monday 9 June 2014

Missing Her

Heyya , haloo . Ops
Assalamualaikum ... haha


Still cuti sekolah and ada masa untuk bukak n mengupdate sblom naik skola .. hehe .. Sebenarnya taktau nak tulis apa. Otak macam tak berfungsi .. huhu ..  Just nak ckap yang aku rindu dia sangat2. Rindu bestie aku. Rindu sangat kat Cik Biela. Da lama tak contact. And now dia tak berapa sihat. Tau pun daripada twitter. Kalau tak aku langsung taktau. Malam dia tweet yg dia menahan sakit. Sikit pun aku tak mampu nak terpejam dengan lena. Jantung aku berdegup kencang sebab risau dengan keadaan dia macam tuh. Aku hanya mampu doakan dia je. Setiap kali dia sakit aku nak sangat gantikan tempat dia. Aku tak sanggup tengok dia dalam kesakitan. Sebabnya aku sayang dia sangat2. Dia seorang yang memahami, mendengar semua masalah aku. Dia tau cara nak tenangkan aku. Macam2 pengorbanan dia da buat untuk aku. Aku terharu dengan semua usaha yang dia pernah buat utk aku. Sikit pun aku tak pernah lupa pasal tuh. Benda2 tuh semua sentiasa bermain dalam kotak fikiran aku. Em taktau nak tulis apa lagi. Rasa nak meleleh air mata bila tengok dia mcm tuh. Aku cuma berharap agar dia cepat sembuh and sihat seperti selalu. Aku rindu sangat nak tengok senyuman dia, ketawa dia, lawak dia n semua pasal dia. Yang paling penting aku rindu dia .. hmm

Nie jela dulu utk entry kali nie .. just sedikit luahan perasaan .. huhu

Bubbye ..
Assalamualaikum ..
Spread Love  ♥♥♥

No comments:

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com